Obchodní podmínky

VOP (obchodní podmínky) „lidově“ – pro projekt Voucher-system

Rozhodli jsme se přepsat nečitelnou právničtinu do lidového jazyka a zde vám předkladáme naše všeobecné obchodní podmínky v čitelnější „lidové“ formě.

Všeobecné obchodní podmínky jsou závazné nejen pro naše webdesignové studio, ale i pro vás, takže si můžeme vzájemně plně důvěřovat. 

Smluvní strany:

Agionet s.r.o. (dále jen „Dodavatel“), se sídlem: Prokopova 206/27, 301 00  Plzeň

IČO: 27980863, DIČ: CZ27980863, oddíl C a vložka 19920 vedená u rejstříkového soudu v Plzni

Klient (dále jen „Klient“)

Klientem se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí každý subjekt (Objednatel), který provede písemnou objednávku služeb prostřednictvím www prezentace Dodavatele, poštou, e-mailem, telefonicky, osobně nebo jiným Dodavatelem akceptovaným způsobem.

--- 

Smluvní vztah a odstoupení

1. Smlouvu je možné uzavřít na dobu určitou nebo neurčitou. Není-li ve Smlouvě vyznačena doba jejího trvání, platí, že je uzavřena na dobu neurčitou.

2. Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami nebo učiněním objednávky Klientem na webových stránkách.

3 Ukončení Smlouvy

3.1 U Smlouvy uzavřené na dobu určitou se smluvní vztah ukončuje uplynutím sjednané doby trvání Smlouvy nebo po vzájemné dohodě smluvních stran.

3.2 U Smlouvy uzavřené na dobu neurčitou je možné smluvní vztah ukončit písemnou výpovědí kterékoliv ze smluvních stran i bez udání důvodu s výpovědní lhůtou 1 (jeden) měsíc, která počíná běžet prvním dnem následujícího měsíce po doručení výpovědi druhé straně, není-li ve Smlouvě stanoveno jinak.

3.3 Dodavatel i Klient mohou odstoupit od Smlouvy v případech uvedených v další části tohoto článku. Odstoupením, které je účinné ke dni písemného doručení, se Smlouva ruší ke dni doručení a strany jsou povinny provést vzájemné vypořádání.

3.4 Klient je oprávněn odstoupit od Smlouvy, pokud Dodavatel porušuje závažným způsobem Smlouvu a Podmínky, přestože byl na porušování písemně upozorněn a byla mu poskytnuta přiměřená doba na odstranění závadného stavu, nebo je Dodavatel opakovaně v prodlení s předáním Díla.

3.5 Dodavatel je oprávněn odstoupit od Smlouvy, pokud Klient porušuje závažným způsobem Podmínky a/nebo Smlouvu, přestože byl na porušování písemně upozorněn a byla mu poskytnuta přiměřená doba na odstranění závadného stavu, nebo je v prodlení s úhradou dohodnuté platby delším než 1 (jeden) měsíc.

3.6 Veškeré písemnosti se považují za doručené také tehdy, pokud byly odeslány na adresu trvalého bydliště, sídla nebo na adresu uvedenou ve Smlouvě jako kontaktní adresa nebo jinak oznámenou adresu pro doručování písemností, a zde nebylo možné je doručit adresátovi. Za den doručení se v takových případech považuje den, kdy provozovatel poštovních služeb vrátí písemnost odesílateli.

---

Způsob platby, dodání nebo plnění 

1. Kupující se zavazuje uhradit kupní cenu za dodané Služby včetně DPH, jakož i eventuálních přirážek.

2. Zakázku lze uhradit hotovostní nebo bezhotovostní platbou na účet. Elektronickým způsobem přes platební bránu. Z uvedených možností Klient vybere pro něj nejvhodnější možnost před zahájením poskytování Služeb.

3. Cena za Služby je považována za uhrazenou okamžikem připsání platby na účet Dodavatele.

4. U objednávek do 10.000 Kč bez DPH je požadována platba před zahájením poskytování Služeb a to ve výši 100 % výsledné ceny objednávky. Do doby, než platba bude uhrazena Dodavateli, nebude započato s poskytováním Služeb.

5. U objednávek nad 10.000 Kč bez DPH je požadována záloha před zahájením poskytování Služeb a to ve výši 50 % výsledné ceny objednávky.

6. Dodavatel si vyhrazuje právo určit výši zálohy nad rámec výše vymezené. Do doby, než záloha bude uhrazena Dodavateli, nebude započato s poskytováním Služeb.

7. Faktura je zároveň považována za Záruční list, popř. za Dodací list, pokud tyto nejsou ke Službám přiloženy.

8. Dodání a plnění bude provedeno elektronickým způsobem = zprovozněním elektronické služby na serveru a využitím napojení přes VUE JS.

---

Náklady na dodání produktu

Zprovoznění elektronické služby zabere cca 2 hod. času, které se v případě nevyužití služby (zrušení služby před první fakturací) budou účtovat dle platného ceníku Dodavatele (na webu: https://www.agionet.cz/cenik

---

Reklamace

1 Není-li ve Smlouvě stanoveno jinak, Dodavatel poskytuje na dodané Služby záruční dobu 6 měsíců. Záruční doba počíná běžet 1. dnem následujícím po předání Služeb.

2 Dodavatel se zavazuje dodat Klientovi plně funkční Služby odpovídající smluvenému zadání. 

3 Za chybu, na kterou se vztahuje záruka, se považuje pouze taková chyba, kdy problém není vyvolán neodbornou manipulací či chybou software nebo hardware dodaného třetími osobami. Záruka se nevztahuje na chyby Služeb způsobené neodvratitelnými událostmi, vyšší mocí a zasahováním klienta nebo třetích stran do výstupních souborů během záruční doby.

4 Dodavatel se zavazuje vynaložit veškeré úsilí při řešení možných chyb v dodaných Službách. Termín dokončení záruční opravy bude konzultován s kontaktní osobou Klienta uvedenou ve Smlouvě.

5 Dojde-li k závadě, na niž se vztahuje výše zmíněná záruka, a pokud bude Dodavateli doručeno písemné oznámení závady nejpozději do 30 dnů po vypršení záruční lhůty, za podmínky, že nahlášená závada byla zjištěna v rámci trvání záruční lhůty, provede Dodavatel opravy pro odstranění této závady nebo nefunkčnosti, nebo Dodavatel po své úvaze provede úpravy nebo nahrazení Služeb, kde je závada, a to bez dalších požadavků na Klienta a na vlastní náklady.

---

 

Služby

Nabízíme Vám využití námi naprogramovaného webového portálu s editací, nabídkou a prodejem Voucherů v elektronické PDF podobě. 

Smlouva

Pokud si náš projekt vyberete, sepíšeme společně smlouvu o užití díla, která bude v tištěné nebo raději v elektronické podobě. Dáme vám dostatek času na její prostudování a rádi vám vysvětlíme případné nejasnosti.

Kdybychom se obchodní podmínky rozhodli změnit, dáme vám vědět nejméně 1 měsíc předem. Chápeme, že i vaše požadavky se během vývoje mohou změnit. Vyhotovíme tedy smluvní dodatek.

Smlouva může být na dobu určitou i neurčitou. Její platnost nabývá až v okamžiku, kdy ji vy i my podepíšeme. Ukončení nastává uplynutím sjednané doby trvání či písemnou výpovědí z obou stran. Výpovědní lhůta trvá 1 měsíc a nastává první den následujícího měsíce.

Od smlouvy je možné za určitých podmínek odstoupit. Porušíme-li závažným způsobem smlouvu a nenapravíme své chyby ve stanovené lhůtě, můžete od smlouvy odstoupit. Pokud však tento problém nastane z vaší strany a budeme na platbu čekat déle než 1 měsíc, můžeme od smlouvy odstoupit zase my.

Komunikace

Vše týkající se smluvního vztahu vám pošleme poštou nebo e-mailem. Nemusíte se tedy bát, že by vám něco uniklo. Všechny tyto informace budeme čerpat z předem sepsané smlouvy, takže pokud by se nějaká změnila, musíte nás o tom ihned informovat!

Součinnost

Součinnost zadavatele je též velice důležita pro prodej Vašich voucherů. Partner je povinene si obsah nabídky voucherů naplnit sám. 

Tvorba ceny

Všechny ceny a podmínky našich služeb uvádíme v sekci Ceník na prezentačním webu Voucher-system projektu.
Pozn.: Můžete případně využít i další služby našeho webdesign studia, které budou účtovány dle ceníku spol. Agionet na webu agionet.cz. Případná komunikace – dlouhé telefonní hovory, online jednání, video hovory i schůzky se považují za konzultace a mohou být fakturovány dle běžného ceníku.

Platební podmínky

Platba bude provedena na základě vystavené faktury nebo strhnutím provize z prodaných voucherů zase dle ceníku a automatického výpočtu z našeho websystému. Termín splatnosti plateb je nejčastěji 14 dní.

Vždy vám včas pošleme fakturu, kterou musíte zaplatit nejpozději v den splatnosti. Kdyby se tak nestalo, jsme nuceni vám účtovat zákonný úrok ve výši 0,05 % za každý den prodlení.

Kdykoli vám nebude něco jasné, můžete si od nás vyžádat podrobný časový i úkonový rozpis, který vysvětluje sumu, na kterou je faktura vystavena. Případné práce nad rámec prvotních požadavků uvedených ve smlouvě budou oceněny podle aktuálního ceníku.

Najdete-li na faktuře chybu, máte právo nám ji s udáním důvodu vrátit a my ji samozřejmě opravíme. Jsme také přece jenom lidi…

Odpovědnost za škodu

Přístupové údaje, které od nás obdržíte, držte v tajnosti! Za zneužití přístupů si zodpovídáte sami. Za zobrazení na zařízeních, která vám přímo neposkytujeme, také nezodpovídáme. Za vámi dodané texty na webové stránky zodpovídáte vy. Pokud dojde z technického nebo provozního důvodu k omezení přístupu nebo přerušení poskytování služby, obnovíme vše hned jak to bude možné.

Ochrana dat

Všechny informace vyplývající ze smlouvy považujeme za důvěrné. Nic nesdílíme třetí osobě bez vašeho písemného souhlasu a totéž očekáváme i od vás. Pokud si s něčím nebudeme vědět rady a bude nutné využít služby třetí osoby, i ta bude vázána mlčenlivostí.

Zvláštní část obchodních podmínek

Jako klient máte právo na…

  • informace o stavu projektu na vaše písemné požádání

Jako klient musíte…

  • předem schválit veškeré úkony popsané ve smlouvě
  • všechny informace a podklady předávat včas a v dohodnuté formě, jinak nemůžeme dodržet slíbený termín a ten se prodlouží minimálně o dobu zpoždění

Jako klient nesmíte…

  • nijak zasahovat do zdrojového kódu či souborů ani s nimi jinak manipulovat (sami zodpovídáte za škody způsobené zásahem třetí strany)
  • manipulovat s daty, měnit nastavení nebo funkci systému
  • využívat služby pro rozesílání spamů
  • rozesílat více než 500 e-mailů denně z jedné domény
  • dělat to, co by mohlo neúměrně zatížit náš server
  • poškozovat naše jméno

Jako dodavatel máme právo na…

  • umístění malé reklamy do patičky vašeho nového webu (ale je zvykem, že na oplátku na našem webu uděláme zase reklamu vám)
  • vlastnění všech zdrojových kódů použitých na vašem webu (váže se na ně autorský zákon), nejsou totiž předmětem díla ani dodání

Jako dodavatel musíme…

  • respektovat a dodržovat harmonogram prací
  • dodržet záruční dobu, která je 6 měsíců a začíná běžet od prvního následujícího dne po předání
  • předat web plně funkční tak, aby odpovídal popisu v Uživatelském zadání (pokud by se vyskytla nějaká chyba zaviněná námi, vše samozřejmě bezplatně a co nejdříve opravíme)
  • web vytvořit tak, aby fungoval na novějších verzích webových prohlížečů; ale nepodporujeme Internet Explorer ani na jeho poslední verzi IE11 z roku 2013; jedině za speciální příplatek můžeme systém zkusit přizpůsobit i pro IE
  • provádět monitoring technického stavu a funkčnosti internetových serverů a při zjištění chyby vynaložit co největší úsilí na její odstranění

Jako dodavatel nemusíme…

  • zodpovídat za vámi dodaný textový obsah ani za jazykovou správnost dodaných podkladů, které využíváme pro naplnění webu

V této verzi jsou obchodní podmínky platné od 1. 1. 2024 

Přihlášení partnera

Registrace